Percepcja wzrokowa , motoryka mała plus zabawa

Dziś połączyliśmy zabawę z ćwiczeniami percepcji wzrokowej i motoryki małej. Młody układał według wielkości od najmniejszego do największego i odwrotnie kartoniki z obrazkami

DSCN2514 - KopiaDSCN2520 - Kopia

Jako kontrolę błędu miał do dyspozycji kartę która przedstawiała w jaki sposób zadanie ma być wykonane.

DSCN2526 - KopiaDSCN2527 - Kopia

Zabawa zakończyła się ćwiczeniami motoryki małej.Kacper wkładał karteczki do woreczka strunowego,woreczek owijał wokół karty kontrolnej i spinał spinaczami biurowymi. Na początku to było dość trudne zadanie ,trudniejsze niż układanie szeregów ,ale po kilku próbach szło mu to całkiem nieźle,na tyle ,że chciał to robić sam ,głównie spodobała mu się zabawa ,z wpinaniem spinaczy.

DSCN2532 - Kopia DSCN2535 - Kopia

Tak wygląda zestaw,pudełko zrobiłam z kartki z bloku technicznego zalaminowanego i spiętego zszywaczem,wymiary dopasowałam do wielkości kart i ilości blankietów.

DSCN2537 DSCN2536

Pomoc można ściagnąć ze strony:view-source:

http://www.superkid.pl/cwiczenia-dla-przedszkolakow-szeregi

Strona jest dostępna po zarejestrowaniu/zalogowaniu. Dla tych ,którzy chcą wykupić abonament,korzystać z wielu pomocy i otrzymać 25% abonamentu więcej – za darmo mogą wpisać kod 10ddc2cd12.

Moje wykonanie pomocy:

Wydrukowałam po dwie takie same karty ,z jednej zrobiłam kartę kontrolną na ,której ułożyłam w odpowiedniej kolejności obrazki i zalaminowałam,natomiast z drugiej kartki wycięłam pojedyncze kartoniki do ułożenia i tez zalaminowałam i pomoc edukacyjna gotowa.

Życzymy przyjemniej zabawy najmłodszym i nie tylko.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s